Logo
Zákaznická podpora nyní dočasně omezena!
9:00 - 13:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Ohlédnutí za rokem 2019 a plány na 2020

Ohlédnutí za rokem 2019 a plány na 2020

Rok 2019 jsme ve zdraví přežili. Za celý rok jsme se opět rozrostli a splnili několik důležitých cílů.

Zde je malý seznam úspěchů, které předčily původní očekávání:

  • Oproti roku 2018 jsme zvýšili počet odeslaných objednávek na 3352 a obratem vyrostli 2,7 krát. Největší nárůst jsme zaznamenali samozřejmě během předvánoční sezóny, kdy jsme ze skladu expedovali některé dny i 40 objednávek.
  • Prodej Upgrade kitu pro Anet A8 pro nás překvapivě nestagnoval, ale naopak také rostl. Prodali jsme těchto upgradů za rok 2019 přes 200 do celého světa. Kromě prodeje na eBay začalo tento náš kit nabízet i několik dalších resellerů v Evropě.
  • Celý rok jsem vyvíjeli a testovali naši verzi 3D tiskárny HyperCube Evolution. Stihli jsme zkompletovat a odeslat přes 40 kusů. Do konce roku jsme nasbírali dalších 55 předobjednávek.
  • Koncem roku jsme začali nabízet první z řady upgradů pro tiskárny Creality Ender - Desku SKR E3 DIP s nahraným českým firmwarem a drivery.

Bohužel ne vše šlo tak, jak má a přicházely i problémy. Zde je výčet těch nejhorších problémů v roce 2019:

  • S rostoucím počtem objednávek, se začala zahlcovat zákaznická a technická podpora. Ani doteď jsme se zatím nedostali do požadovaného stavu. Před pár týdny jsme začali přecházet na nový ticket systém, ale podcenili jsme překlenutí a špatně vyhodnotily naše požadavky na systém. Výsledkem je plno zatoulaných a neodepsaných zpráv rozprostřených po několika mailech, administraci eshopu, chatu SmartSupp a Facebook messengeru. Nyní přecházíme na jiný ticket system a máme nové lidi, kteří postupně začínají řešit všechny nevyřešené dotazy a problém. Dejte nám prosím ještě čas do 9.2.2020. Pokud do této doby nebudou vaše dotazy a problémy vyřešeny, napište nám prosím znovu a obratem vše vyřešíme.
  • Naše verze HEVO tiskáren dostala několik ran v podobě svolávacích akcí známých třeba z automobilek. První naši chybou byl nedostatečně testovaný extruder s hotendem, kdy byl příliš těžký a při vyšších rychlostech nedosahoval tisk požadované kvality. Vše jsme nakonec během října a listopadu zvládli a předělali jsme zákazníkům přes 20 tiskáren. Začínala se prodlužovat doba expedice dalších předobjednávek. Druhou chybou byla neodladěná aktualizace jedné verze firmwaru, která uzemnila základní desky, kdy nebylo možné zpátky nahrát starší nebo opravený firmware. Stalo se nám to v probíhající sezóně a celý problém jsme řešili téměř dva měsíce na více jak 35 tiskárnách, kdy jsme je postupně měnili za nové a "debrickovali" základní desky. To posunulo expedici čekajících a nových objednávek téměř o další měsíc a půl. A aby toho nebylo málo, začala se ještě více výroba a expedice prodlužovat vlivem pomalých dodávek nových komponent a pro nás nevýhodných servisních smluv. Několik tiskáren, které jsme totiž prodali v několika kusových sériích do firem, byly zatížený okamžitou výměnou nefunkční tiskárny do 48 hodin a smluvenými pokutami za nedodržení.
  • A poslední největší logistický problém se s námi již dva měsíce táhne s deskami SKR E3 DIP pro 3D tiskárny Ender od Creality. Poptávka mnohonásobně převýšila odhadovanou poptávku. A při problému jedné dodávky asi 30 desek (kdy se balík "ztratil" v celním skladu) v prosinci to začalo. Pokračovalo to další dodávkou 30 desek v lednu, kdy se při výkladce sdíleného kontejneru podařilo nějakému dobrákovi přejet ještěrkou několik balíků včetně toho našeho. Výčet zatím končí u prozatím neodeslaných desek, které měly 3. února letecky letět k nám. Dodavatel na základě nařízení tamní čínské vlády nemůže do skladu dříve než 10. února. Několik našich dalších dodavatelů nám oznámilo, že se toto opatření může ještě protáhnout, takže nám zatím nezvbývá nic jiného než sledovat situaci a čekat.

Museli jsme zavést na námi nabízené 3D tiskárny HyperCube Evolution a základní desky SKR E3 DIP pořadník s předpokládaným datem expedice.

Pořadník s předpokládanými termíny expedice naleznete níže:

A na co se můžete u nás těšit v roce 2020?

  • K tiskárnám HyperCube Evolution přibudou v druhé polovině roku dva sourozenci. Jeden menší a druhý větší. Pro více informací stačí sledovat níže uvedený web.
  • Spuštení produktové stránky HEVO.CZ, kde naleznete všechny námi nabízené a připravované tiskárny.
  • Na kupu upgradů pro tiskárny Ender 3, Ender 3 PRO a Ender 5. Všechny budou postupně přibývat v průběhu roku.
  • Novou vylepšenou verzi upgradu pro 3D tiskárnu Anet A8 s názvem AM8 2020.
  • Vyčlenění celého sortimentu 3D tisku pod značku Rezac-Tech, kde dojde k rozšíření stávajícího sortimentu příslušenství k 3D tisku a filamentů, vylepšení přehlednosti při nákupu a provázání s hobby komunitou. Tímto krokem se postupně chceme stát jedničkou na trhu příslušenství a filamentů pro 3D tisk v ČR.
  • Založení firemního GitHubu, kde budou dostupné všechny návody, technická dokumentace, STL všech plastových dílů a všechny verze firmwarů pro tiskárny Anet A8, Anet AM8, Ender 3, Ender 3 PRO, Ender 5, HEVO a jiné naše projekty.
  • Rozšíření nákupní galerie Užitečnosti o další sortiment pro kutily, domácnost a sport.
  • Zlepšení zákaznické a technické podpory, kdy bude pro okamžité řešení dotazů a problémů k dispozici online chat a telefon. A pro vaše dotazy přes mail, FB a další komunikační kanály budete mít odpověď nejpozději do 48 hodin.
  • Budete se moct s námi potkat na několika výstavách, kde Vám naše tiskárny a upgrady rádi předvedeme. O plánovaných akcích se za včasu dozvíte zde na webu nebo FB stránkách Užitečnosti.cz.
Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.