Logo
Potřebujete poradit?
7:00 - 19:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Jak reklamovat?
Jak reklamovat

1. Nejprve se nás pokuste kontaktovat pomocí zpráv vpravo dole a společně se pokusíme vyřešit problém okamžitě.

2. Pokud nelze problém vyřešit na dálku, tak pomocí formuláře Reklamace výrobku vložte reklamaci do systému.

3. Vyplňte základní informace o objednávce, výrobku a popište důvod reklamace.

4. Vyčkejte prosím potvrzovacího mailu s číslem reklamace, které uveďte na Vaši zásilku. Zrychlíte tím proces vyřízení reklamace.

5. Reklamovaný výrobek dostatečně zabalte a pošlete na adresu Lukáš Řezáč, U Stromovky 415/60, Havířov, 736 01.

6. Následně Vám potvrdíme přijetí vaši zásilky a budeme vás informovat o dalším průběhu reklamace.

7. Ve lhůtě 30 dnů od přijetí vyřídíme Vaši reklamaci jedním z následujících způsobů:
    7.1. Oprava výrobku
    7.2. Výměna výrobku
    7.3. Vrácení peněz
    7.4. Zamítnutí reklamace

8. Pokud nebudete s vyřešením Vaši reklamace spokojen můžete prostřednictvím dohledového orgánu (České obchodní inspekce) využít řízení o mimosoudním řešení sporů dostupné na internetových stránkách: https://adr.coi.cz/cs.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.